• A
  • A
  • A
  • АБB
  • АБB
  • АБB
  • А
  • А
  • А
  • А
  • А
Обычная версия сайта
Книга
Бизнес в Азии: сборник информационно-аналитических статей

Веселова Л. С., Иванющенкова М. В., Катькало В. С. и др.

М.: Издательский дом НИУ ВШЭ, 2025.

Статья
Langerian Socio-Cognitive Approach to Learning in Universities: A Scoping Literature Review

Bordunos A., Volkova N., Miletich M.

Educational studies. 2025. No. 2. P. 253-275.

Глава в книге
HARNESSING KNOWLEDGE FOR IMPACT: THE ROLE OF KNOWLEDGE MANAGEMENT IN SOCIAL ENTREPRENEURSHIP

Khazieva N., Gaete Sepulveda M. A., Khalid H.

In bk.: Bridging Horizons: Social Entrepreneurship in Malaysia and Russia. Kuala Lumpur: UTM Press, 2025. Ch. 2. P. 15-32.

Препринт
The Iron Curtain and Referee Bias in International Football

Dagaev D., Paklina S., Reade J. et al.

Department of Economics Discussion Paper. . University of Reading, 2021. No. 2021-14.

В ШЭМ состоялась конференция Social Impact Day/The Social Impact Day conference

Делимся итогами конференции 

В ШЭМ состоялась конференция Social Impact Day/The Social Impact Day conference

4 декабря в ШЭМ прошла конференция Social Impact Day (https://pf.hse.ru/789722631.html). Студенты магистерской программы «Международный бизнес» под руководством Алены Кужеевой активно участвовали в подготовке конференции и выступали с докладами о современных методах оценки социального вклада проектов и бизнеса, а студенты первого курса международного бакалавриата по бизнесу и экономике соревновались в социальном проектировании. Первое место заняла команда McQueen Inc. в составе: Данил Левашов, Анна Каратуева, Анна Банникова, Алекс Глытнев и Никита Доронин. Мероприятие состоялось при поддержке партнеров Impact Hub, Junior Chamber International, AIESEC. Партнеры выступили с гостевыми лекциями и участвовали в экспертизе проектных предложений.

 

4th December SEM held conference Social Impact Day (https://pf.hse.ru/789722631.html). Students of the program "Master in International Business" headed by Alena Kuzheeva actively participated in the preparation of the conference and made presentations on current approaches to social impact measurement for projects and enterprises, while first-year students of the International Bachelour program in Business and Economics competed in social projects design. The first prize won team “McQueen Inc.” consisting of Danil Levashov, Anna Karatueva, Anna Bannikova, Alex Glytnev and Nikita Doronin. The event was held with the support of the following partners: Impact Hub, Junior Chamber International, AIESEC, which provided guest speaches and expertise of the projects.